Posted by: guldanden | januar 4, 2007

WOOOOOOOUUUUW – tak for sidst!

… lige mine ord. Sikken nytårs fest.

Inden jeg fortæller lidt om denne sides idé (de fleste af jer har nok glemt hvad jeg fortalte om den nytårs aften) må jeg lige sige: Tak for en fed aften. Vil huskes længe. Virkner: FANTASTISK kjole. Kenneth: Den pasta salat som du satte op på 140 omdrejninger i minuttet stopper sgu aldrig igen. Cindy: Mit køleskab har aldig været så tomt. Gerd: Du græd sgu dine modige tårer til Dronning M’s tale. Jeg synes bare det er så fantastisk at folk i året 2007 stadig kan lade sig berøre. For DET handler om et åbent sind, og det er jo netop hvad vores mission som coach’es friske fra fad går ud på.

Håber ikke I har for store forhåbninger til mine billeder fra aftenen. At Hubert hmm… (censur) på mit kamera, har ikke gjort det så godt, så billederne stammer fra Cindys mobilkamera. Tak for det.

Til gengæld planlægger jeg et større billedgalleri her på Guldanden!

Julegaver

(Ja, jeg måtte jo blære mig med min julegave, hele Ole Henriksens hud pleje serie)

 

Desserten

Den lækre dessert, som jeg ikke kunne have lavet alene, bestod af kage, tonsvis af forskellig frugt til at pleje figuren, samt to slags is.

Nedefra

Ja okay, næppe årets billede Cindy! Men klokken er tolv. 2007 er i sandhed kommen! Må det blive et år fuld af kærlighed for os alle.

Feeeest

Så er det bare “party-hard”. Kenneth gik helt amok med sin hunde prop pistol. Cindy faldt i søvn på sofaen. Klokken var ikke mere end halv et, derfor er der ikke flere billeder, men hvilken prægtig aften var det ikke?

 

Jeg har oprettet guldanden.wordpress.com som et sted hvor at vi kan samles og udvikle vores spriende venskab. Vi er jo for fede! Men vi bor desværre ikke i samme by.

Her kan vi mødes. Erfares. Grædes. Elskes. Pilates. (ok, den sidste var bare for sjov). Jeg håber I får glæde af siden.

Desuden vil jeg gerne bruge bloggen til at promoverede 1) mig selv og 2) prestigen omkring coaching, virksomheds ledelse og networking, som efterhånden kan betegnes som en hel VIDENSKAB. Min ambition er at fylde siden godt op med masser af faglige ressourcer.

På sigt tænker jeg at I alle kan blive gæste redaktører sådan på skift. Jeg har allerede hyret Cindy som den første gæste redaktør. Hun har lovet at bidrage med nogle poster om coaching set fra Jylland her i løbet af januar. So stay tuned. Indtil da vil jeg naturligvis skrive i ny og næ. So stay tuned.

 

Bjarke

Responses

  1. Der er hverken hoved eller hale på denne blog.

    Bare så du ved det, hr. blog-coach.

    Bo

  2. Heii – tak for sidst! og i lige måde. Jeg havde et ordentligt hoved på dagen derpå selvom jeg nu holdt mig udelukkende til frisk frysetaskekold Cola. Det utroligt jeg må været blacked ud på ren koffein HUHA. NÅ men jeg skriver lige her på bloggen for om i alle evt kunne lede jeres gemmer igennem – da jeg i min store brandert kom til at glemme min festkasse! Det er OK hvis selve kasser er røget ud med oprydningen men jeg ville håbe nogle af jer lå inde med følgende rekvisitter. En proppistol, 4 pakker knaldhætter (de store), En dåse med jaka borv (som jeg jo vandt ærligt og redeligt i vores pakkeleg – hihi! et sæt næser formet som ja…. jeg er sikker på i ved hvad jeg mener – jeg ved ikke om man må skrive sådan på bloggen????? derudover mangler jeg fortsat min tamburmajorstok – skal der være fest – så lad der være fest!!!! og sidst men ikke mindst men Pippilangstrømpe prayk og supermandkostume!

    – Endnu engang tak for sidst,
    WOPA gæt hvem der snart skal på skiferie!!! – det er bedre end erotisk samleje 😉

    Ses alle sammen, ring eller skriv snart – så kan vi evt finde ud af noget med noget rollespilsaften eller noget paintball – hvad sir i ?!?!?

  3. Hej Nuller-gøj *sf*

    Du skal da bare have sådan en STOOR krammer for sidste weekend! 😉 – Det var bare rigtig rigtig dejligt at være ovre og besøge jer i København.

    Vel tilbage i det allervestligste Jylland står alt vel til. ja, udover at Lillemissen har sådan der nogle frygtelige hårbolde lige i disse dage, som hun hoster og hoster op. Hun brækker sig over det hele, det lille skarn!

    Nå jeg vil videre. Stort Qnuzzer.

    Cindy


Skriv et svar

Kategorier

