Posted by: guldanden | januar 18, 2007

Det tyske Super Brand!

Hej everybody out there in the media/coahning/management Jungle!

Ville bare sige, at jeg har gransket og gransket utroligt meget her efter at jeg havde skrevet min kronik om Ledelse i det nye millenium. Jeg har fået fantastisk mange positive tilbage meldinger. Men nogen gange kan teorien godt virke lidt overvældende og virkeligheds fjern – derfor har jeg fundet en mand som at der i den grad lever ledelses principperne i det nye milenium nemlig; DER STRING EMIL. Der String Emil er noget nær det hotteste inden for tysk showbizz i øjeblikket og overgår langt både Helmuth Lotti og Basshunter. Han har formået med sin sexualitet og en kæk idé at sætte fokus på sig selv om sig selv – SÅDAN! – stor ros herfra: tjek evt. Emils fine hjemmeside og læs eller genlæs ved samme lejlighed min artikel om ledelse i det nye milennium! Fuldstændig SÅDAN!!

GuldBj@rke

Responses

  1. Du har jo helt uret!

    Den gamle måde at tænke på er død. Den nye måde er den nye måde at tænke på.

  2. Fed Joke! Bj@rke har ALTID ret!!!! SÅDAN
    men du har også ret i at den nye måde at tænke på er utrolig vigtig – især fordi det ikke er specielt up front eller særligt smart i øvrigt at tænke gammelt!Læs eller genlæs lige artiklen om ledelse i det nye milennium! Det SÅDAN det skal gøres. Men bare rolig, der kommer snart mere fra min side – sidder og arbejder på en række projekter! Du ved Bolde i luften WOP WOP WOP – det gælder om at holde dem i luften – men intil videre sidder de solidt plantet i luften endnu SÅDAN! men de kommer snart ned igen og så er der endnu flere artikler på daddy O’s hjemmeside

    SEZ + Masser af JaZZ!

    Bj@rke


Skriv et svar

Kategorier

