Posted by: guldanden | februar 8, 2007

LEAN ver. 2.0

To ting på en gang: Jeg har fået den ondeste influenza og samtidig trækker scenen i en gammel cirkushest 😀 – Grænse butikken behøver nemlig min expertise kl. 0700 “sharp” fredag morgen.

Det handler om synlighed, branding, PR, expertise, ledelse, team building, synlighed og management for de gæve mennesker i Puttgarden. De skal have solgt deres dåse bajer – svaret er derfor LEAN ver. 2.0 – blandt branche folk bl.a. kaldet Six Sigma. Det er fart og tempo og en smask hamrende dejlig verden af fede begreber.

Se f.eks. her eller, hvis du er gået kold i din nuværende lønmodtagertrædemølle, her.

Lad det være sagt: Du er færdig som projekt mager/branche mand uden Green Belt i Six Sigma at least – alt – ALT!! vil i fremtiden blive bygget på over bygningen på LEAN filosofien. Yeah. Det, som at der er så fedt ved ledelsesprincipper som LEAN og ‘Sig’, er, at de er så pure. Så ægte. Learning-by-doing. What-you-see-is-what-you-get. Det handler om at løbe hurtigere, arbejde mere – og smile! Der går sgu videnskab i den…

Stemningrapport følger fra Grænse egnen. Nu rykker Cindy snart ind som gæste redaktør, mens at jeg har en opgave som at der holder mig væk fra scenen. Indtil da siger jeg: Sådan!

GuldBj@rke

Responses

  1. Du er jo tydeligvis syg i bøtten, hr. Guld-hest. Tag dig sammen!!!!

    Bo

  2. Jeg er simpelthen for seriøs endsige professionel til at svare på den slags.

    Bjarke


Skriv et svar

Kategorier

