Posted by: guldanden | februar 13, 2007

Leavin’ Las Vegas……

Jæssør!!

Der er mange ulemper ved at leve et liv som jeg.  At være branche mand som fri fugl/entrepreneur har sine omkostninger. F.eks. at jeg rykker nu! JAA! Jeg har fået den vildeste gig i Sønderjylland! Et rimelig upfront firma i Adserballe har hyret mig til at køre den til den bitre ende. Fra imorgen tidlig og tja… en uge frem vil jeg være på “24 teamer”. 😀

Derfor rykker Cindy allerede ind som gæste redaktør så hurtigt som muligt. Lidt før planen, men hun har helt sikkert noget spicy tomat-salat på hylderne, så alle munde kan mættes.

So long! Stay tuned! I’ll be back!

Yo! Bjarke

Responses

  1. … bliv endelig væk. Mine daglige besøg her på siden er en plage. Ved ik hvorfor jeg fortsætter…

    Bjørnen sover IKKE.

    Bo


Skriv et svar

Kategorier

