Posted by: cindarella | februar 14, 2007

HEJ TIL ALLE DERUDE!

Nå men: Hej alle sammen *fnis*, ih det er altså bare vildt godt at vide, at jeg sidder og skriver her og at der er en masse mennesker som sidder og læser med. Bjarke har været en rigtig sukkergøj sådan at lade mig komme til sine taster. Til dagligt sidder jeg herhjemme med mine to katte; Lillemissen og Bettemissen – de er begge utroligt legesyge kan i tro! Bettemissen! Ja i skulle se hende med stof-musen – hun er helt sin egen, som et helt lille menneske med hud og masser af kattehår og så er hun kærlig, men fræk som en slagterhund *fnis* især når mor her hiver en dåse leversteg frem og tilsætter lidt fløde *sf*. 😀

Nå men var jeg den eneste der så det tvprogram i går med plejehjemspersonalet – kan det være rigtigt at det er sådan vi behandler de evnesvage og åndssvage? Nogen gange kan jeg godt blive forarget over, hvad der sker i Danmark nogengange – det er ikke fordi, men jeg holde meget af Ho og sådan – men når man kigger rundt omkring så behandler vi altså ikke vores medmennesker særligt godt. Vi danskere er blevne os selv nok, og der er så meget kulde i samfundet. De mennesker som gør sådan noget skulle godt nok skamme sig! jeg håber i hvertfald der vil være ordentlige mennesker til at passe mig – hvis jeg skulle gå hen og blive evnesvag eller åndssvag eller noget! 😀 😀

Nå men selvom Bjarke ikke kunne vide det så sagde han jo faktisk at jeg måske havde noget *fnis* spicy tomatsalat læggende på hylderne!. Det har jeg faktisk og jeg eksperimenterede lidt i går aftes, hvor jeg nød et par dejlige stykker knækbrød med et lillebitte stykke brie – MEGET lille stykke brie! Jeg prøver jo at holde figureren forstår i. Nå men tilbage til pastasalaten….. Nå men man skal i hvert fald bruge som minimum: 😉

  1. En masse tomater (ikke 100% nødvendigt, hvis du ikke kan få fat i dem)

  2. En masse advokadoer (kan du ikke få advokadoer – så brug i stedet thousand island dressing)

  3. En masse Feta (der må IKKE spares på fetaen – det skal altså være rigtig feta – ikke snyde feta – cremet tung og lækker – husk vi må godt have feta med, når nu vi laver sådan en sund salat)

  4. Løg (løg-relish fra dåse kan også bruges)
  5. En masse pinjekerner (eller peanuts kan også gøre det – KIMS er bedst – evt. peanutkugler eller dem med cheese. Eller beer nuts er også go’e!)

  6. En masse ekstra olivenolie (Smeltet smør kan bruges hvis ikke du kan få fat på olivenolie)

  7. En masse Rød peper (ikke strengt nødvendigt, du kan evt bruge creme fraiche dressing i stedet)

  8. Lidt salat (kan du ikke få fat på salat så kan du evt. bruge pizzatopping i stedet – det har ALLE gode købmænd med respekt for sig selv)

  9. Til sidst rører du det hele sammen og siger Uhmmmm (det gør dine katte også!!)

Velbekomme! 😀

Nå men jeg skal jo bruge min tid og plads på hjemmesiden om traning godt, for det er kun en god uge, jeg får! Jeg må hellere sige, hvor jeg kender den knægt til Bjarke fra: Jeg mødte ham PÅ ET KURSUS! Ja, det var ovre i København i sommers hvor Bjarke ville lære os en masse ting om traning. Kursusset varede mange mange dage, men den sidste aften havde det hold jeg var på, og hvor Bjarke var vores lærer (eller traner (?)), en rigtig druk-fest. Bjarke havde hentet alle hans kassettebånd i hans bil, og vi drak rigtig rigtig meget vin. Så var det at da det var blevet langt ud på natten at Bjarke lovede, at vi skulle ses igen, og at vi skulle holde forbindelsen vedlige, fordi vi er rigtige venner. Det gør vi! F.eks. ved nytårsaften og ved at bruge traningshjemmesiden her. Bjarke mener, at VI er de bedte traningselever som han nogensinde har haft. Jow, Mor Cindy har forstået det, selvom Bjarkemanden ikke vil tabe ansigt og sådan, for han er jo sådan en fin mand, og så vil man ikke rose en anden. Jo, JEG ved på min egen krop hvor dumme og kolde at andre danskere kan være. Det er så dumt det hele. Efter at biblioteket i Ho er lukket savner jeg sådan et sted et gå hen om dagen. Jeg forstår ikke Bjarke at han ryger cigaretter så meget som han gør. “BjArke tAr lige sin smøg-bAmse, ik'” – sådan siger han og så står han der og fryser udenfor. Så står jeg ved induet og griner. Og savner mine misser. Jeg vil helst ikke være væk fra dem for længe. Nå men noget andet som jeg ikke forstår er at de dyrker så meget krig i udlandet. Nå men jeg vil videre. Skriv nu en kommentar til mig 😀

Bjarke afslutter sine indlæg med “masser af jazz” og sådan noget. Nå men JEG har benene nok i næsen til at sige: “Masser af PLADS”.

Jeres ven *sf*

Cindy 😉

Responses

  1. Sådan min pige! Den var lige i øjet – opskriften altså – jeg manglede dog nogle af ingredienerse men havde de vigtigste, derfor var jeg glad for at du havde masser af forslag til hvad man ELLERs kunne bruge – det er ikk eså tit man ser det. Jeg ønsker dig held og lykke med din uge som redaktør – hvis du for problemer eller nogen skriver noget modbydligt – så sig bare til – for så kommer mor her!!!

    Jeg gir sku en krammer når vi ses

    Ka du ha det

    Gudrun

  2. Hej min Tudse!

    Dejligt at se dig her på siden. Skulle hilse og sige, at jeg har fået samlet reolen til bryggerset, selvom de skruer manglede. Tak for din hjælp igen, selvom det ikke gik. Der gik Friends i det! Nå smukke, jeg vil videre.

    Husk at du er smuk & dejlig. Hver dag.

    Kh
    Virkner

  3. Aj, I skal begge have et bamse-knus!

    Nu begynder jeg snart at gøre hjemmesiden lidt mere hyggelig, for her er da ligeså ulækkert som hjemme hos Bjarke.

    Ungkarle!

    Nå men det er mærkeligt. Lillemissen har været ude i mere end 12 timer nu. Jeg lukkede det lille bæst ud, da TV Avisen startede i aftes. Så længe plejer Lillemisser ikke at være ude.

    Nå men vi ses.

    Cindy

  4. Sig mig en gang min pige: Har du været hjemme hos Bjarke??

    Er du da fra forstanden? Nu passer du på dig selv! Ka du ha det.


Skriv et svar

Kategorier

