Posted by: cindarella | februar 19, 2007

Smottie, Anthony Robbins & æggekage

Mmm nå men okay hvor skal jeg starte. Bjarke har ringet til mig igen og var igen ikke tilfreds med min skrivning her på coachhjemmesiden fordi det er en hjemmeside om coach, for coach og af coach siger Bjarke og selvfølgelig har han ret i det men en lille historie om hvordan hverdagen er er da ikke at foragte. Det er det som mest interesserer mig hvordan det går osv. med dem som jeg kender og derfor fortæller jeg bare lidt om livet og hvordan de små misser har det og de har det godt skulle jeg hilse at sige! Den lille er kommet hjem til mor fra sit lange eventyr og vi har virkelig snakket eventyret i gennem de seneste dage og Lillemissen ved jo godt at sådan noget kan gøre mig ude af den og så gør hun det ALDRIG MERE IGEN. Nå men Bjarke som sagt så gjort: Det her er jo coachhjemmesiden og ikke et ord om alt mulig andet KUN coach. Min mund er lukket. Tys tys. 😀 Bjarke altså hvordan kan du tro at alt bare skal handle om coach når det er Mor Cindy du har lavet om til gæsteredaktør på coachhjemmesiden? 🙂

Mmm smotties de er bare go’e. Nedenfor bringer jeg en af mine al-time-favorittes: Du skal bruge:

  1. Lidt madlavningsfløde
  2. Saften fra en mager pattegris (evt. den saft der er blevet tilovers fra koteletterne aftenen forinden)
  3. lidt banan
  4. En sjat af Aldis Fruchtjuice mit fruchtküss
  5. Hvad der blev til over af saften af de små cocktail pølser
  6. og til sidst lidt mælkeshokolade og et enkelt jordbær
  7. og et sprøjt af en LET mayo
  8. Op i blenderen med det – og UMMMMM

Nå men idag siger Bjarke at jeg skal idag skal skrive om Anthony Robbins som Bjarke siger at vi alle skal over og se i Forum meget snart.
Anthony Robbins

Jeg synes altså at det er for dyrt. Næsten 2000 kroner – det er altså mange penge her hvor jeg kommer fra. Og så er det jo osse i København. Der er så langt. Nå men så synes jeg osse at han faktisk er ret vammel af en mand at være. Bare se på de billeder. Ja det er jo ikke fordi at jeg har været kræsen omkring mændene før hen men altså vi bliver alle sammen ældre og hvis Anthony Robbins pludselig stod i døren til mit soveværelse og vil ned under dynen til mig så siger jeg stop: Nul. Der går grænsen altså. Han får bare ikke lov til at komme i nærheden af mig den mand. Bjarke siger altså rigtig grimme ting om ham…….. altså sådan noget med at han vil gøre det i ved med ham hvis Bjarke kunne komme med ham rundt men det er så typisk ham at sige sådan noget for sjov. Mor Cindy kommer han i hvert fald ikke lov til at ligge med. Og så er det bare så lige meget med hvor meget “coach street kredit” som Anthony Robbins har. Jeg vil slet ikke med til København for at se den ulækre mand at i ved det. Hvem skal osse passe på den lille og den bette? De er så søde. Nå men i øvrigt har vi også engang haft besøg af brødrene Olsen de sad i en hel time nede i brugsen – ja DER kan man tale om mandfolk som ikke skulle byde ret mange stykker chokolade for at få lov til at se smukke stjerneskud!

Nå men til at få smottien ned foreslår jeg æggekage.

  1. Et dusin æg cirka (husk igen æg fra burhøns – burhønse æg kommer fra meget tynde kyllinger)
  2. En stak bacon (ja jeg ved godt den skal være let men man kan ikke lave æggekage uden bacon)
  3. Cocktailpølser (igen små pølser da det er en let æggekage vi laver under normale omstæandigheder og i øvrigt vil jeg foreslå enten tysk bockwurst eller en god Mortadella som man kan få sig med hjem efter en tur i netto for sølle 4,75,- – og Bettemissen kan også godt lige den)
  4. Ca. en halv liter madlavningfløde ( igen vil det jo være passende med en fuldfed piskefløde men vi holder os i skinnet)
  5. Et lille pose fedtegrever (ja kun en lille pose det er bare for at give æggekage lidt crunchy konsistens )
  6. En lille sjat vindruekerneolie (for at gøre den rigtig sund)
  7. En lille skive smør (for at give den smag)
  8. En god pose pizzatopping (i gamle dage brugt jeg tre – så der er bestemt skåret ned på det – desværre kan man ikke helt set det på min figur endnu)
  9. Rør det hele rundt i en stor skål
  10. steg det i en stor såte pande
  11. Til sidst er det vigtigt at man dækker æggekagen med ketchup gerne en god pølsemandsketchup eller heinz – Ketchup er rent naturprodukt som består af tomater – derfor er det vigtigt at man bruger meget af det)

SÅ ER DER SERVERET!!!

Knus fra Cindy

Skriv et svar

Kategorier

