Posted by: guldanden | marts 2, 2007

Bjarke Web, medievirkelighed og interview!

Først var der telexen, så kom matrixprinteren, skarpt efterfulgt af gennemslagspapiret – til sidst gik vi alle sammen over til Web 1.0 og Web 1.1, 1.2 osv. Lige indtil vi nåede til Web 2.0 – men nu er nettet på vej i en helt ny retning: Bjarke Web. GuldBjarke har således gennemført sit første eksklusive interview KUN til nettet, eller nærmere betegnet Kommunikationsforum, som er DET mest upfronte netmagasin PÅ nettet lige nu, synes jeg. SÅ jaZZ lige forbi på:

Guldand-Interviewet

Jeg har ikke kunne poste de sidste par dage, da jeg har befundet mig midt i battlezonen på Nørrebro – det er helt klart det mest upfronte sted for kommunikationsfolk, branchemennesker og journalister lige nu. Medievirkeligheden har bevæget sig i utallige og meget spændende retninger siden jeg sidst skrev om medievirkeligheden! Nu har jeg haft plads i æreslogen foran ungdomshuset for at få en føler med, hvad der sker LIGE NU i branchen.

Så jeg har sgu haft kameraet fremme, og I kan roligt regne med, at der her en af de kommende dage kommer en fortælling fra det virkelige liv om livstil, coaching, branding og medier og offensiv kommunikation.

Der er ingen tvivl om at urolighederne på Nørrebro i den grad er resultat af dårlig branding! Det var en lille smagsprøve på nogle af de mange konklusioner jeg når frem til i nærmeste fremtid – Indtil da: Lyt til JaZZen!

Top JAZZZZZ

Guldbj@rke

Skriv et svar

Kategorier

