Posted by: guldanden | marts 21, 2007

NedtÆLLING til branche-event 3.0

Jeg har tit talt, skrevet, fortalt og åbenbaret ting omkring den nye og de nyeste medievirkeligheder. Pointen er i dybeste simpelhed, at det er ikke den eneste virkelighed, der er ny. Der er også en ny arbejdsvirkelighed og en ny virkelighed i det hele taget.

Den nye arbejdsvirkelighed anno det nye millenium er: Der er rigtig mange, der keder sig ude på arbejdspladserne.  Der er mange glade djøffere rundt omkring i de danske virksomheder/den offentlige sektor, som tror, bordfordbold og fredagsdruk er svaret – det er det selvfølgelig også delvist. Lørdag er eksempelvis er ikke specielt anvendt af danske virksomheder, som en dag hvor man kan gennemføre ESTDOE, foredrag eller lørdagsdruk. Det skyldes simpelthen det alarmerende lave ambitionsniveau! Det er ærgerligt – men også reality! Derfor inviterer Bjarke til kæmpeevent på lørdag – netop fordi jeg er visionær – men også ansvarsfuld! – i forhold til det omkringliggende samfund. ALLE er inviteret, så sæt kryds i kalenderen – vi starter tidligt.

Lotte! Jeg mente det ikke!

Bj@rke is OUT there!

Responses

  1. så røg jeg sgu lige herover .. pyha .. jeg må hellere se at komme tilbage til kforum. Jeg er ikke vant til fremmedbloggere .. gi den gaz på lørdag. Hvad end der skal ske …


Skriv et svar

Kategorier

