Posted by: guldanden | maj 9, 2007

Han er nok Danmarks bedste brand lige nu

Jeg har hørt SÅ mange onde rygter om mange af mine drenge i branchen – men intet irriterer mig mere end ondsindede rygter om min mand Henrik Qvortrup, “Henrik Q-Ball”.

Ingen fatter, hvilket pres den mand er under! Igår udtalte han f.eks. til Dagbladet Information om Naser Khader: “Han er nok Danmarks bedste brand lige nu”. Straks hører jeg i krogene: “Jaaa, Khader og Qvortrup er jo osse bonkammerater og går til karate sammen og tager brydergreb om hinanden og holder om hinanden i stram trikot og der er glimt i deres øjne ved synet den anden og… og… og… yadda yadda yadda…”.

Prøv nu lige at kigge på Qvortrups evner og hans kredit i kom.branchen! Han er kendt. Kendt fra showet Jersild og Spin, hvor han sammen med Lotte Hansen sønderlemmende hudfletter den danske politiske kultur om og om igen. Jeg ved det – jeg optager de fleste udsendelser. Jersild spørger: “Er det spin?” – og Q-Ball svarer med dyb stemme, fast blik: “Ja, og det er godt spin!” – Sådan-skal-det-gøres.dk! -siger Bjarke Guldand.

Ja, man kan sige, Lotte og Q-Ball nogengange er latterligt kritiske over for Fogh, men come on. I det her land kan man fodre vor mægtige hærs krigselefanter med røde journalister/mediebaroner.

Jeg vil gå så vidt som til at sige: Henrik Qvortrup? Han er DK’s bedste brand pt. Han er DK’s hotshot – branchens top dog.

Se iøvrigt min mand Dave Trads fantastiske blogindlæg om Naser her: Khader er vores Kennedy!

Bjarke Guldand

Skriv et svar

Kategorier

