Posted by: guldanden | maj 11, 2007

Homoprofilen i Ny Alliance

De radikale har Teknik- og Miljøborgmester Buckingham – hvor er Ny Alliances homoikon?

Hvor er den cool gay, som kan brande Ny Alliance i forhold til det urbane storbysegment?

Som kommunikationsbranchemand må jeg kigge langt efter homoprofilen i Ny Alliance, og efter at Drama Queen er færdig i dansk showbizz, må blikket rettes mod fjernere galakser – udlandet!

Jeg har derfor på eget initiativ skrevet til den kendte tyske showmand Emil, som – med mit kendskab til ham – sandsynligvis ikke siger nej til sådan en chance. Han melder sig under fanerne! Følg udviklingen her på Guldanden.

Jeg skal gerne indrømme, at Emil er den fødte brobygger, han kan kommunikere med de unge, og jeg ser ham som et rigtig spændende bud på en ny skoleborgmester i København.

Husk: Ny Alliance rimer på kommunikationsbranche!

Ses dér!

GoldenBjarke

Skriv et svar

Kategorier

