Posted by: guldanden | maj 18, 2007

La’ logoet tale, Ny Alliance!

PRESSEMEDDELELSE

Vedr. implementeringen af Ny Alliances kommunikationsstrategi. Kommunikationsmand og brandingekspert Bjarke Guldand Andersen udtaler:

 “Tiden er kommet, hvor vælgerne som drengen i eventyret begynder at pege på Ny Alliance og spontant udbryde: Jamen de har jo ikke noget på!”

“Tidspunktet er kommet, hvor Ny Alliance skal tie stille og lade logoet tale!”

Ny Alliance

NY ALLIANCE – mindre politik, mere FUNK!

Linuxpingvinen er urban og hamrende innovativ – og derfor Ny Alliances logo version 2007.1. Her ses den i den kendte/elskede vikingedragt, som symboliserer såvel klassiske danske dyder som symbiosen af alverdens kulturskatte!

“For Ny Alliances egen skyld, tv-seernes og de kommende vælgeres skyld håber jeg – og mange med mig – at vi for sidste gang har oplevet Anders Samuelsen tåge hændervridende rundt i Deadline.”

“Alle ved, at 40 % skat koster Kassen. Hvad enhver fornuftig borger istedet skal overveje, er at anbringe midlerne i udlandet. Det gør jeg selv, og det fungerer smooth.”

“Politik i det nye millenium handler ikke om fine principper, tonstunge programerklæringer og lommefilosofi, som ingen gider høre på. Politik handler om form, som i dette tilfælde konstituerer indholdet.”


Fakta om Bjarke Guldand Andersen – fact sheet:
Kendt virksomhedscoach, kommunikatør/branchemand og politisk- skråstreg brandingkonsulent.
Har i mange år arbejdet i Coop Danmark. Har de seneste år haft eget selvstændigt PR og coachingbureau i København, BGA Consult.

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Kategorier

%d bloggers like this: