Posted by: guldanden | maj 23, 2007

Upfrontness på alle platforme

I forlængelse af gårsdagens post føler jeg mig kaldet til at tilføje, at e-upfrontness selvfølgelig er én ting. Noget andet er telefonen.

Én ting er, at man RYKKER tastaturet i samme sekund, mail kommer ind. Noget andet er, om man er klar til at gøre det samme på mobilen.

Telmore giver med produktet WebSvar mulighed for at indtale unikke beskeder – alt efter hvem som ringer.

Bjarke spørger: Hvorfor ikke gøre det selv??

Her er et eksempel, som i foruroligende grad ligner en virkelig hændelse:

Reklamemand, livsstilsekspert, libertiner, parcelhusdanmarksspider, rebel, kunstner, provo, kok & kold jomfru Henrik Byager ringer måske. Han skingrer derudaf med sin hæse, men meget feminine orgelpibe:

“Bjarke!! Jeg skal i TV2 Fyn til 1930-udsendelsen! Emnet er…………”

Dér blev han allerede afbrudt. Af mig. Jeg afbryder ham med rolig dyb sexet mandestemme:

“Det’ Bjarke Guldand. Nu tager du dig sammen, Henning! Jeg har sagt det før: TV-mediet blev SKABT til dig. Iøvrigt træffes jeg ikke pt. etc. etc. etc… læg venligst navn og nummer, så ringer jeg tilbage en dag… etc.”

Over and out, Bjarke! 😎

Skriv et svar

Kategorier

