Posted by: guldanden | juni 2, 2007

Store oplevelser!

Netop hjemvendt fra udlandet og – PARKEN!

– skal med fornøjelse indrømme, at jeres spinmester numero uno måske-måske har fået mere end én af Parkens fadøl i Logen – men men men, Danmark! Hvad sker der? Hvorfor fløjte kampen af? Hvorfor svigter I mig??

Jeg havde fornøjelsen af at veksle high five med DBU’s branchemand, kommunikationschef Lars Behrendt, lige ved den kaotiske spillertunnel og buffet. Hans blanke hundeøjne talte til mig: “Hvad er der sket med dét Danmark, som Erik Clausen og Olsen Banden stod for? – Bjarke, har du, som gammel branche-travhest nogle sikre staldtips?”

Jeg svarede ham efter et kig på DBU’s billboards: DBU – store fodboldoplevelser! – mejslet ind i svensk granit med den koldeste Arialskrift: DBU – store fodboldoplevelser. Sådan. Damage control og brand innovation på samme tid. Og det endda med en fornuftig kommunikationsbrancheskid på. Jeg innoverer bedst med en lille skid på – sådan er det også på DTU, har jeg hørt.

Bjarke Guldand.

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Kategorier

%d bloggers like this: