Posted by: guldanden | juni 22, 2007

Sex, røv og patter virker! (for Ny Alliance)

Det er ingen hemmelighed, at jeg udfører min egen kommunikationsforskning ved siden af min konsulentvirksomhed, foredrag, ESTDOE, kronikskrivning og forfattervirksomhed udi musik, skøn- og faglitteratur. Bjarke har været i tænkebox og her kommer svaret: Patter, røv og sex virker. Det har naturligvis været almindeligt kendt siden Arilds tid, at man bruger sex til at sælge hvad som helst i TV og biograf. Herunder: Underbukser, kondomer, lingeri, sex-legetøj, pornofilm – for bare at nævne nogle enkelte. Men man kan også bruge samme virkemidler, når tekster skal formidles – ja, den er god nok!

Det skrevne medie er OGSÅ et medie, og det glemmes ofte! Et medie, hvor sex også kan bruges til at sælge produkter. En ting er, at man kan reproducere et billede med noget sex på – men i ligeså høj grad kan man krydre en salgstekst med seksuelle udtryk. Nogle gange helt uden for kontekst – fordi det går direkte i trusserne på almenvellet, Gennemsnits-Jensen og Fandens Oldemor. Jeg har valgt at kalde min nye innovation for: Sexual Communication – slet og ret SEXCOM. Faktisk har mine undersøgelser vist, at sex og med fordel kan bruges i sms, telefonsvarer, ja – sågar emballage på helt almindelige mælkeprodukter – eller hvad man nu køber i Irma.

Denne hamrende innovative viden skal bruges til at designe nye tekster, til at sælge ting med. Til at sælge vores gamle mor med. For ihukom ordene, min gamle lærer på CBS fortalte mig: “Er der intet salg – er der intet køb” – Det er godt set-

SEXCOM in real life: Rent praktisk udførsel af SEXCOM: Tag nogle seksuelle udtryk (omsluttet af paranteser) og spred dem over en tekst – det er faktisk helt enkelt, men hamrende effektivt. Her et par cases:

Case 1: Salgstekst til bog (tænkt eksempel)

”SÅ er den her – (saftig røv) den spritnye og hamrende innovative nye bog af Jens Kofoed Hansen : ”Storsmugleren fra Göteborg” den handler om den afdankede fluefisker (fedtede patter), som efter adskillige år uden fangst – pludselig får noget (fisse) på krogen. Det højspændte (erigerede lem) drama er ledsaget af et side-plot hvor den aldrene fiskerkone overvejer, hvorledes hun skal sylte sine (kønsdele) agurker”

SÅDAN! – verdens kedeligste bog ender i Times Literary Supplement med masser af sweet JaZZ.

Nu gør jeg igen Ny Alliance en tjeneste – nu tager vi en tekst fra Ny Alliances hjemmeside – ikke just noget, der får en til at tænke på sex – desværre! Men det gør Bjarke nu noget ved!

Case 2: Ny Alliance (real life eksempel)

Hvad vil vi med Ny Alliance?
”Ny Alliance er et (klæbrig skamlæbe) midterparti, der søger indflydelse, uanset om det er til højre eller til venstre (patvorter-pubeshaar). Vi er trætte af designer- og kontraktpolitik (uden store frække nosser) og synes, at politik er mere end at agere efter laveste fællesnævner (lysthus). Ny Alliance er et borgerligt midterparti, der vil bygge bro mellem (kæmpe klunker) blokkene. Partiet vil bygge på (anal BANGBANG) det, der samler, frem for det, der skiller (ballerne). Vi vil tage det bedste fra (sexorgie) social-liberalister og social-konservative og bruge det til at reformere det danske samfund. På længere sigt vil vi udvikle (hår på ryggen) folkestyret og den offentlige sektor på en måde, der passer bedre til det 21. århundrede. Det handler om at finde de løsninger, der er brug for (kondomer) i en globaliseret (Sweeeeeet LOVE) verden.
Danmark skal kunne klare sig i den internationale konkurrence. Det kræver (pik og patter) løbende reformer – og et tæt samarbejde mellem den offentlige og private sektor.
Vi ønsker et (samleje) samfund med frihed til at (spanke) udtrykke sig, skabe nyt (blowjob) og tjene penge, med åbenhed og muligheder for (liderbukke) at eksperimentere med (ååååhhh) nye ideer og (fedtede) løsninger. Vi ønsker en (kæmpe diller) offentlig sektor, hvor medarbejdere og ledere (med stiv pik) får frihed til at løse opgaverne uden den regelstyring, som har taget overhånd. Et opgør med detailstyring og centralisering.”

Det var dagens lektion til Ny alliance.

Keep on jaZZin!

Bjarke Guldand

Reklamer

Responses

  1. haha, jep, touché (jvf. din kommentar på http://www.kommunikationsforum.dk/Lene-Damtoft/blog/blowjobs-og-konsulenter )

    …måske lige med den undtagelse, at her er det efterspørgselsorienteret fremfor markedsføring ;D

    /lene

  2. […] Uffe Holm « Sex, røv og patter virker! (for Ny Alliance) […]

  3. Ak ja, det har jo altid virket, så hvorfor ikke for dem også?

  4. Great info. Lucky me I discovered your website by accident (stumbleupon).
    I’ve book-marked it for later!


Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Kategorier

%d bloggers like this: