Posted by: guldanden | juli 10, 2007

Rebrand, rebrand, REBRAND

Man kan brande sig ud af meget – spørg blot TV-Avisen. Rebrand har reddet TVA’s røv. Akkurat ligesådan står man nogle gange i den ulykkelige situation, hvor der ingen vej er tilbage. Så er der kun én ting at gøre:

1. Benægt
2. Benægt
3. Benægt

Okay, det var 3 ting, men sådan skal det gøres! Fra Tour de France over Irak, 3 * Jørgen (Olsen, Drahsdahl & Kløcker), Jesper Langballe, Prins Joachim til tidl. særlig rådgiver Michael Kristiansen (som aldrig har nuppet lidt statsministerielt printerpapir med hjem). Benægt.

Som man kan benægte, kan man rebrande. Jeg har redesignet skråstreg rebrandet siden. Kollagen foroven har jeg fremstillet i kommunikationsbranchekonsulentens gode gamle værksted. Det kan ses her i full scale (billedet – ikke værkstedet…):

Guldandens tapet

Det er kommunikationsbranchemandens svar på det romanske kalkmaleri – blot at dette har motiver og hentydninger til MIN professionelle forestillingsverden – ikke et random middelalderunivers. De er der allesammen: Qvortrup, Shakespeare, Søren Pind etc. etc.

Print det ud – ram det ind – hæng det op.

Guldanden

Reklamer

Kategorier

%d bloggers like this: