Posted by: guldanden | august 6, 2007

Vejrudsigt fra Paris!

PRESSEMEDDELELSE

Kommunikationsbranchekonsulent Bjarke Guldand Andersen kommenterer fra Paris.

I anledning af diverse breaking news i Dannevang, ser Bjarke Guldand sig noedsaget til at give sit besyv med fra Byernes By. Bjarke Guldand udtaler:

“For det foerste er vejret jo fantastisk her i Byernes By, Metropolernes Metropol.

Jeg vil gerne goere opmaerksom paa, at jeg til eftermiddag saa TV2’s politiske seniorreporter Svenning Dalgaard ved Sacré Coeur – i faerd med at spise en hotdog el.lign. mindre street meal. Eller jeg er naesten sikker paa, at det var Svenning, han var meget hoej og lignede Svenning til forveksling. Saa muligheden foreligger.

Desuden er der vaesentlige ting i det danske politiske-/mediepolitiske landskab, der rykker. Jeg har set, at regeringens hjerne – Claus Hjort Frederiksen – igen goer sine hoser groenne og tager mediedagsordenen tilbage to the MAX. Det trick med hunden, Claus, er en stor, stor spinmester vaerdigt. Saadan skal det goeres.

Min opmaerksomhed er ogsaa indfaget af den omstaendighed, at TV2 skal have ny direktoer. Saadan gaar det, naar man bliver traet af den gamle direktoer, Per Mikael, du kender spillets regler. Men jeg savner flere helt uomgaengelige navne paa Politikens liste over kandidater til jobbet. Henrik Dahl, Vibeke Hartkorn, Kenneth Plummer, Lotte Hansen, Henrik Qvortrup, Karen Jespersen, Morten Loekkeegaard, Morten Spiegelhauer, ham den lille nar fra Cepos, Paula Larrian osv. osv. For slet ikke at naevne mig selv. Selvom jeg dog ikke vil vaere interesseret, skader det ikke at spoerge.

Sidst, men ikke mindst, skal jeg lade en troestende bemaerkning falde til min mand Jeppe Nybroe. Det er tough luck – du kender spillet regler, og nu gaar det dig, som det gik Morten Loekkegaard. Det er surt show, men saadan er den nyeste medievirkelighed. Det er en haard branche, hvor kun de sejeste overlever. Hvad du ogsaa havde gjort, hvis din juleleg ikke var blevet opdaget”, slutter Bjarke Guldand Andersen fra Paris.

Bjarke Guldand Andersen regner med, medmindre han skulle stoede ind i andre, han kender, at afslutte sin ferie onsdag den 8. august.

Fakta om Bjarke Guldand Andersen – fact sheet:
Kendt politisk kommunikationsbranchekonsulent skråstreg head coach.
Har de seneste år haft eget selvstændigt PR og coachingbureau i København, BGA Consulting.

Kategorier

