Posted by: guldanden | august 21, 2007

Folketingvalg!

Folketingsvalg!

Nu er der jo ikke noget, undertegnede er vild med, som folketingsvalg. Og mine venner, herunder Helle Ib (blink nu for satan – jeg har sagt det til dig før), Thomas Larsen, Qvortrup osv. osv. (i modsætning til mine kammerater, der ikke besidder samme conduite og fingerspitzgefühl udi den danske politiske virkelighed), hopper ikke med på vognen om, at valget bliver udskrevet idag, tirsdag den 21. august.

Så det gør jeg heller ikke. Statsministeren holder sit vanlige tirsdagspressemøde, viser sit virkelige statsministerpotentiale, og det er så dét. Michael Ulvemann har allerede bekræftet det: Der er max. 38-39 % chance for, at Fogh udskriver valg idag. Så deeet… 😎

Nej, tværtom! En valgperiode varer 4 år, og det ved Anders godt! Der er mange, der siger “jamen jamen jamen prøv at se, vi vil så gerne have valg”, men det er LØGN. Dansk Folkeparti og Socialdemokraterne vil eksempelvis slet ikke have valg. Faktisk vil de færreste have valg, men man skal sige, man gerne vil have valg, ellers er man en usling og fatter nada.

Nå men valget bliver altså udskrevet til næste år! Den nærmere dato tilgår ved senere lejlighed! Ulvemann, som er min kilde, siger, tja… 61-62 %’s chance for valg til næste år. Sådan.

SEZZ… og masser af politisk jazz i ventetiden!

Bjarke Guldand

Responses

  1. […] 2 – The Revenge! I går kommenterede jeg på verserende rygter vedrørende […]


Skriv et svar

Kategorier

