Posted by: guldanden | oktober 4, 2007

For Helvede, Mazzy!

Mads Brügger – (Mads Bee, Mazzy – kendt ansigt har mange masker) – denne her går ud til dig!

Ret mig, hvis jeg tager fejl! Var det i slutfirserne, vi sugede værtshusene tørre i Århus? Det tror jeg vist nok, det var. Det var dengang, vi havde vores barnlige naivitet og ungdoms gå-på-mod! Ingen var i tvivl om vores seksuelle overbevisning dengang. Tja, vi lavede begge vel en omvendt Hans Pilgaard. Jeg ville ønske, jeg kunne tage en tidsmaskine tilbage til dengang, vi stod med udsigt over havnen og gav hinanden hånd på, at folk, som går op i stavefejl, har ikke fattet en skid og kan ikke ses som andet end en flok konforme assholes. Det var en kreativ tid, en tid fyldt med forventning, men også armod og kartoffelkur – men vi klarede den!

Du skal bare ringe, Mazzy! Til hver en tid. Jeg ved, det er dig, der ringer hver nat.

Jeg ved det godt, Mazzy! Vi gik hver til sit, du valgte idealerne – folket – public service, du tog-den-ud-i-Himmelblå. Men det er gået i stå for dig – din bizarre tv-kommunisme har bare ikke nogen plads i den globale økonomi. Det eneste, der holder, er at sælge ud BIG TIME. Du ved det.

Derfor kan du ikke holde dig væk. Og du er stadig mere end velkommen i mit ydmyge hjem.

For jeg savner dig man! Det blev jo kun kort, sidste gang vi stødte hovederne ind i hinanden på BlockB – hvad fanden lavede du med Manderlay? Trierbassen er sgu blevet så træls – det er, som om han har skrevet sig op i et hjørne! Hmm… salgstallene HAHA! Men det er måske hans royalties, du prøver at booste – IØ skal du med til Ålens i næste måned? What a Parteeeey! Den mand knows how to fucking ROCK. Anywayzzzz……… Memory Lane!

Ved du, hvem jeg savner i jeres show? Jeg nåede ikke at sige det, inden du havde forladt mig i regnen med pose chips. Jeg savner en ordentlig debat mellem SF-Villy og Søren Espersen om det væsentlige her i tilværelsen, kærligheden.

Der er nogengange lidt langt til overfladen efter luft i jeres program.

Konformitet – vi plejede at bekæmpe den, som gjaldt det selve livet, Neverending Story med Limahl – sidste udvej! Men du ved, hvad jeg taler om, Mazzy – jeg skulle jo have været dig! Siddende, tronende på et podie som Kejseren selv. Men har Kejseren noget på? Eller sidder han nøgen til glæde og gavn for de få og misundelse for de mange?

Jeg elsker til gengæld hvad du har gjort ved dit Wiki-opslag! Jeg elsker gutter som Clement, der tydeligvis forfatter og redigerer deres eget Wikipedia-opslag. Hvem fanden skulle ellers gide det? Og så er der jo imageplejen i det, også.

Mazzy – stik Mr. Perfect JaZZ Bjarke en mail ved lejlighed! Du forstår nok at jeg ikke kan give mit mobi-nr. på bloggen, alt for mange spørgsmål – alt for lidt tid.

Hvis du ikke kan se pointen, Mads, staver jeg det gerne for dig.

Kys!

Bjarke! OVER AND smell the JAZZ

Responses

  1. Nej Bjarke! Jeg vil da kun have dig med i programmet – det er jo derfor jeg interesserer mig for din blog. Kom med i “den 11. time”, så tager vi dem med storm. Jeg mener det, jazz-dreng. Det bliver genialt.


Skriv et svar

Kategorier

