Posted by: guldanden | oktober 8, 2007

Den 11. time – show’s dumped!

PRESSEMEDDELELSE

I anledning af verserende rygter om DR2’s lukning af talkshowet Den 11. Time uddyber medieekspert og kommunikationsrådgiver Bjarke Guldand Andersen sin opfattelse af de seneste ugers uro i DR. Et resultat er altså, at programmet Den 11. Time med de højt profilerede journalister Mads Brügger og Mikael Bertelsen med stor sandsynlighed tages af plakaten.

Bjarke Guldand Andersen har de seneste uger været under et voldsomt pres fra især Mads Brügger (Mazzy blandt venner) til at overtage produktionsledelsen af Den 11. Time og få noget struktur på sagerne. Det er et pres, der har antaget chikanelignende form som natlige opringninger mv. Carl-Mar Møller har også været inde over processen.

Bjarke Guldand er derfor kold et vist sted, når det handler om evt. lukning af Den 11. Time. Bjarke Guldand udtaler:

“Udgangspunktet må være, at jeg ikke skylder Mazzy Mazz så meget som en flad Gulddukat, og det ved Mazzy så udmærket! At hans shows seerrating kysser røv – sammen med hans personlige brand – er straks en anden sag og skal ikke belaste almenvellet og min personlige karriere.”

“Til syvende og sidst kunne han bare sige SORRY!!, og så havde alt været glemt. Så ville jeg også træde til og yde First Class First Aid for tv-fjæs. Kort sagt: Redde det usle show op af kviksandet. Det er helt klart, at Mazzy og ham den anden, som går i ét med tapetet, har gabt over for meget – slået større dej op end de kan bage – konceptet tager magten fra dem – the times they are a-changing, you know. Mazzy fik ikke skiftet til TV2 i tide, og nu er det helt andre folk, der deler kølle med Asger A. og Per Mikael Jensen på golfbanen, vel at mærke!”

Bjarke Guldand fnyser og uddyber:

“Min professionelle vurdering er, at det show ikke står til at redde, det er et brændende stråtag, og eftersom Mazzy i UGEVIS har jagtet mig med det formål at genoprette den jazzede balance i show-flow osv., så er det bare for sent nu. Mazzy kan sguda bare ringe til sin “ven”, Joachim Boldsen, hvis han ønsker hjælp. Han kan bare “ringe”… efter “Joachim Boldsen”, for han stiller altid op. Det kendetegner nemlig amatørismen.”

“Jeg har kørt på frihjul hele mit liv og behøver ikke opsøge modgangen.”, slutter Bjarke Guldand.

“Ked af det, Mazzy. Vi ses nok en anden gang. Men i naa-aaat, når lyy-yset brænder ud… … …”


Fakta om Bjarke Guldand Andersen – fact sheet:
Kendt politisk kommunikationsbranchekonsulent skråstreg head coach og medieekspert.
Har de seneste år haft eget selvstændigt PR- og coachingbureau i København, BGA Consulting, hvorfra han har udsigt til hele den vide verden.

Responses

  1. Kom nuuuu Guldand! Vi har brug for din jazz, jeg kalder din bluff. Du tørster efter den 11. time, og vi trænger til dig mere end nogensinde før. Pleassee, vi vil have din magid. Du har min mail, du kender mit brand, du ved det sutter røv i helvede, du må hjælpe mig. Skriv nu, søde guldand. Så lover jeg ikke at ringe mere om natten.

  2. Shit, jeg glemte at skrive: SORRRY!!!

  3. […] hvor lukningen med Journalisthøjskolens Pris 2007 har sikret den 11. Time mod omdrejning af nøglen, er det tid til at skue fremad. Jeg har aldrig sagt, jeg har løsning på alle gåder i universet – […]


Skriv et svar

Kategorier

