Posted by: guldanden | december 24, 2007

Denne her går ud til alle julenisser…

Så blev det jul i Bjarkeland, og fuck hvor det holder!

Jul holdes bedst i familiens kjære skød – eller endnu bedre: I gode venners lag!

Årets jul bliver med Q-Ball, Mazzy, Naser, ham fra TV-Avisen, Jersild & Spin, Mogensen og Kristiansen; hele pivetøjet med familie og INGEN smalle steder.

Gaven til Naser har været den sværeste, og jeg har vaklet mellem en (venne-)kåbe og en julekurv, men valget er faldet på en ny styrthjelm til scooteren – i matchende gullig farve.

God jul, gamle julebuk!

I samme forbindelse skal jeg gerne redegøre for mine kvaler omkring Michael ‘MC’ Kristiansens gave, og jeg er endt op med at købe ham en karton smøger, for magen til smugryger skal man sgu lede længe efter! Gad vide, hvad hende dåsen fra TV-Avisen mener om din ånde, MC? 😀

Og til DR2-Mazzy: Vi ses julenat, din smukke rødhårede mand! Din gave har været den nemmeste af alle, for jeg overvejer sgu seriøst dit tilbud om at deltage i dit Gæt & Grimasser-Knock-off i én eller anden form. Men jeg kan nok ikke blive så længe, for berømmelse og rampelys er flygtig, og det ved du jo bedre end de fleste i .dk, ikke Mazzy? Mazzy – et stort juleknus, mediemand til mediemand.

Jens Olaf Jersild er også inviteret julenat, selvom han har sine dæmoner at slås med, internt og eksternt. Han kan groft sagt være en pain in the arse fra tid til anden – bare I ved det. Men nok om det.

Rikke Hørlykke, som jeg dog ikke kender men mødte i Føtex på Fisketorvet, takkede nej til min invitation, ligesom Johan Olsen fra Magtens Korridorer, han er blevet fin på den, som jeg mødte i toget mod Hillerød lørdag.

Bare I ved det: De ER inviterede!

Mandelgaven? Ja, enten Peter Dürrfeldts “Den lille Mozart” eller Blærerøvens Blærerøvsbog. Så må vi håbe, han ikke selv får mandelen!

Glædelig Guldand!

Skriv et svar

Kategorier

