Posted by: guldanden | januar 8, 2008

Guldandens Nytårs to do-liste!!

Bjarke Guldand laver ikke nytårsfortsætter. Jeg laver sgu to do-lister – det er federe og meget bedre i den nye .dk 3.0. Jeg fyrer sig en benchmark-fed for mit personlige aktieselskab. Og vejen frem er at benchmarke sit liv. Det er vejen til mere upfrontness. En del af mit nye patenterede selvudviklingsprogram som administrerende direktør i mit eget liv. Og andres!

Jeg overtager nemlig Sofia Mannings biks, nu hun er blevet vært på P1.

Min egen Guldandens store new-year-check-list towards becomming more competitive and upfront…:

Husk at:

Tjek = 1 point

  • Meditér 5 minutter dagligt
  • Sluk mobilen i 3 minutter i løbet af dagen
  • Ring til MC Kristiansen og sig, han skal tage sig sammen
  • Ring til Peter Mogensen og sig, han er et lækkert skår.
    Ikke at forveksle med lækkert hår.
  • Ring til Søren Pind og fortæl, at hans officielle fanklub er under etablering.
    Jeg elsker dig, Søren.
  • Se DR2 Udland + Deadline med Adam Holm + Den 11. Time med
    Mazzy med Lemmet. DR2 er livet.
  • Send mail til Per Frimann.
  • Kys det dog, det Satans liv – hver evig eneste fucking dag…
  • Osv.
  • Osv. osv.
  • 0 point: Bjarke du er stadig SÅ cool på en dårlig dag – fortsæt det gode arbejde
    1-2 points: Du styrer for vildt og bliv ved med at fortæl dig selv og andre det samme
    3 point: Du rykker, du rykker og du rykker hurtigere end alle dine venner
    4 point: Kristiansen, du er en ussel diletant compared to Bjarke
    5 point: For helvede, det’ fedt!
    6-10 points: Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh…

    Hemmeligheden bag et lykkeligt liv som moderne menneske ligger i lige dele målsætning og dovenskab. Når man blot erkender det, og holder det sig konstant for øje, åbner der sig en Autobahn direkte mod det urbane segments zen. Og så tag da lige at lyt til Sofias show på radioen, dér. Det’ herre godt. Coaching på P1. Så har man hørt det med.

    Godt nytår.

    Guldanden

    Skriv et svar

    Kategorier

