Posted by: guldanden | juli 1, 2009

Fyringsrunder 2.0

Som jeg har sagt så tit til mine homeboys, når krisen har krasset, så er fyringsrunder ekstremt dårligt brandet. Det er dog ikke ensbetydende med at fyringrunder ikke er gode – tværtimod fru Johnson! Men de skal virkelig brandes anderledes. Det er jo en synd og skam, ikke mindst for de folk og managere, der skal til at fyre en masse mennesker. Dem er der ikke mange der tænker på. De skal hjem og slukke tørsten med et solidt glas cognac og en ordentlig gar for at komme sig over at jensen fra regnskab fik fedtede bolscher ™.
Der har været skrevet meget vås og vrøvl om fyringsrunder – mestendels vrøvl. Det hele har været fyldt med øv-bøv-holdning og se-mig-se-mig-jeg-er-øv-fyret-piv-piv-snøft!. Det er en udvikling og branding vi skal have vendt. NU! Get it – taste the smell!!

For hvad er fyringsrunder i virkeligheden? Helt seriøst ikke noget Bull! Straight ud af posen!? Hvad er så fyringsrunder? Ikke mere jazz, fikkumdik og lirumlarum! Drengene! – HVAD er en fyringrunde? Ja dig dernede på bagerste række – kom nu Clas Classer!

Fyringrunder er naturligvis en godtepose 2.0 af muligheder for personlig udvikling. Bjarke siger: Kom nu op på beatet!

My man Morten “Lucky” Løkkegaard har allerede lanceret et meget proaktivt bud i anden sammenhæng.

EU skal være mere lækkert! – men det skal fyringrunder i hvertfald også. Sætter Morten Lucky sig måske ned og tuder fordi han traf et crazy karrierevalg og pludselig blev smidt ud af det Kbh’ske jetset miljø fordi han lavede reality TV med seksuelt indhold på 6’eren?- gu gør han da med løg på! Han tager skeen i egen hånd og plejer sin politiske karriere. Morten Lucky siger: ”Op på hesten – fuck jer røvhuller og giver fingeren til det borgerlige danmark, mens han niver fuldblodsgage på EU borgernes bekostning . SÅDAN CHAMP! Jeg er i øvrigt glad for at han brugte min bullitpoints ™ til at knalde den næstbedste EU kampagne af efter Messer-drengen, som jeg også havde fingrene i. Man må huske på, som spin-dreng for the big dohs så er jeg på det hold der betaler mig bedst, ligesom alle andre i øvrigt. For banjoen spiller ikke sig selv og det er kun ca. 75% af mine drinks på Karrierebar, jeg får sponseret for at møde op. Derfor kan jeg selvfølgelig heller ikke lave spass med Enhedslisten. Messerdrengen og Lucky – tak for kage!

Klaus Bondam kørte også tidligere en afart af dette lækker-tema, se hvor feisty han er i dag! Han har sku da lige siden fået alt det borgmester-sovs han kan stoppe i svælget! Stærkt gået, vi må ses på Hero en af dagene. SKååååål skååååål som vi plejede at sige!

Selvfølgelig er det bare er super ærgerligt at Både Lucky og Bondam Diddy er so yesterday med deres udmeldinger – EU og overborgmestre skal ikke være mere lækre de skal være meget mere beat! Beat det er det morgendagens fyringrunder er!

Niarn sagde: Det er mit liv, mine regler og mine konsekvenser og ikke mindst hængetits bitch! Han har fattet the message – Niarn er beat to the bone og det er ikke til at diskutere. Niarn forstår også at throwe et mega party – og det er DET fyrtingrunder er: en megafed chance for blæse til PARTEEEEY
Mercuri Urval har fattet pointen i deres reklamekampagne: Lad os afskedige ledere og medarbejdere videre til nye udfordringer.

Et andet link fra nogle af mine spliff-venner.

Selvfølgelig handler det hele om bundlinie (hvad ellers guys!!) – en bundlinie fyldt med tal, beat og fest! – kom nu ind i kampen derude og tjek ind på: http://www.twitter.com/guldbjarke

– hvor jeg hitter løs med guldkorn, når det passer mig!

Er Du Jazz!?

Røvhuller

G-Bjarke

Responses

  1. Guldand – du er mesteren. Dig og så ham her: http://coachtvblog.com/?p=46

    • Nemlig.

      Luffe Lavrsen, jeg poster den sgu.

      PS: Du er min pony.


Skriv et svar

Kategorier

