Posted by: guldanden | juni 20, 2011

Søren Pind revser journalister på Folkemødet(tm)

Helt unikt og kun på Guldanden  kan i læse den bid, som blev opfanget med min iphone i ølteltet, hvor Søren Pind (aka Charlie Sticky) i en ophedet diskussion med adskillige journalister og ikke upåvirket af situationens spænding og alkoholprocenter i øvrigt valgte at gå til angreb mod den etablerede og uetablerede presse.

Det var en følelsesladet og ophedet samtale, så derfor bringer jeg her kun highlights. Desuden har jeg tænkt mig at lække de øvrige dele andetsteds – for at presse citronen selvfølgelig. Jeg ved at Charlie ikke bærer nag og ikke tager det personligt, vi går way back – det er strictly business. Sådan er det mellem venner.

Men her kommer den lille bid i har ventet på:

 

Søren Pind ( kl. ??.?? – Bornholm -ølteltet):

”Fuck hvor i stinker af frisørhår og trompetbukser! Hvis løgn kunne omregnes til lort, skrev i jeres aviser i en gylletank”

Kategorier

